Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Akuu , Masih sukakan dia . Sangat ....

Assalamualaikum :)
Lama aku tak update . Kali ni aku tenang sikit bila nampak dia
senyum ceria .
Dari malam tadi , aku mimpi dia. Tak habis2 dia.
Kenapa lah kan?
bukan aku tak jumpa dia. Hari2 jumpa. Tapi 
aku tak boleh halang , nak mimpi pasal dia tu.
yang paling aku teringat2 sampai sekarang,
senyum dan perangai dia.
kelihatan dia akrab sangat dengan aku . HAHAHA mimpi mainan tidur.
Yes ! Every single thing he do , i will remmebered until  now and never end.
Tapi aku tak mungkin dan tidak akan sesekali bagi tahu dia perasaan aku ni . Dah diibaratkan " Perigi Cari Timba "


Aku rasa cupid cinta dah Memanah cinta itu dekat aku . Aku dah tak mampu nak Cabut Panahan itu! " CUPID ARROW DIED!"