Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Ku ceritakan lagi kisahku .. ♥



Assalamualaikum.
Aku kembali mencoret kenangan yang selalu bertahta diminda ku ini.
2 minggu yg lalu jika tidak silap,
aku tidak sabar untuk melihat wajah tampan milik mereka berdua.
Namun hanya N yang ku lihat disegenap sudut. Manakah E ? adakah dia hadir lambat hari ini . Mustahil .
Setelah ku menanti dan menanti , Tidak juga muncul wajahnya di mana mana . Mengapakah dia tidak hadir disaat aku terlalu merindui senyuman dia itu.. Aku hampa.
Keesokkan harinya, aku yakin si dia akan hadir dan rinduku padanya terubat sedikit demi sedikit. Namun Hampa . Dia tidak juga muncul malah masa itu N juga tidak ada di kelas .Apakah sudah terjadi kepada E...
Sampailah aku tahu, bahawa dia cedera apabila membuat persembahan Silat. Hatiku gusar.. adakah teruk sakitnya itu? Ya Allah Bantu dia..
Dan keesokan harinya pula, aku reda dan tidak menantikan kehadirannya itu.. Namun aku terlihat kelibatnya ! DIA HADIR!
Aku lega dengan keadaan nya walaupun dia berjalan terhincut hincut . Nampak comel disitu :)
Pada hari esokknya, Pada masa sains, tempat yg ku duduki sangat senang untuk ditatapi dan menatapi . Haha 
aku berupaya untuk mencari anak matanya lagi. Namun aku tidak mampu untuk berlawan mata dengannya . sesungguhnya dia juara dalam segala tingkahlakunya.
walaupunku tahu, kawanku sendiri menyukai nya, Namun apa yang aku daya.. Hanya mengagahkan hati agar terus bertahan dan bersabar . E bukan milikku dan boleh menjadi milik sesiapa sahaja yangg dia mahukan. 
Semua yang ku dambakan , mungkin hanya dapat ku tatapi, namun tidak dapat ku miliki . aku hanya mampu tersenyum sahaja.
Juga walaupun hatiku bagai dijirus lahar beracun ketika mendengar si N dikatakan ber"Couple" dia si dia dan si ini , aku perlu membuat muka Kosong tidak ambil tahu . Tapi sesungguhnya aku amat sedih dan hampa dengan Kata -kata itu meskipun ia hanya telahan sahabat ku.
Aku tidak mampu menegurnya seperti sahabat lain. Aku tidak dapat menahan debar di tangkai hati apabila melihat dia tersenyum atau menyapa aku . Tangkai hati yang telah sekian lama mahu putus apabila terlihat apa apa yang membuatku debar itu masih ku tahan sehingga ke hari ini . Haha Lawak kisah hati aku ini agaknya.
Aku hanya membuat muka tidak kenal, muka kosong apabila berhadapan dengan mereka . Ah macam kami tidak pernah kenal mahupun bertegur. Sedangkan dulu sempat berteman mesra , duduk semeja bermain Dam dan UNO. Aku rindu waktu itu .sangat aku rindukan.



Aku amat merindui zaman persekolahan 2011 
Teramat sangat ~ Kenapa ? Kerana disitulah terjalin kasih aku dan si dia ...



E . Im so sorry. But I love you

just that i can say....

from my truthly broken heart



Label: