Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Jantungg aku bagaikan nak gugur seketika

I Can't to stand anymore with this stare everyday *Not by Donghae , But HIM*
Abselutely, Aku selalu gagahkan diri aku untuk Kuat. Kuat dengan tenungan maut milik E tu -.- Yaaa , aku selalu menatap wajah comel milik E . Sampaikan suatu hari aku cuba untuk kenakan dia . Aku tenung dia , mencari anak matanya .. Segaja dia larikan anak matanya selepas terlihat aku sedang menatapi segenap wajahnya.Segaja aku Gagahkan lagi hati aku untuk tidak gelabah dan terpenpam. Dia seakan akan mahu membalas tenungan Maut aku tu, Ya! Dia berhasil. Aku tak mampu lagi menatap Anak matanya itu. Ku cuba namun menemui jalan buntu.
Selaluu.. Aku resah dan gelisah dengan tenungan itu. Aku rimas .. Tidak boleh kebelakang atau kedepan. Tidak boleh membuat muka poyo aku itu lagi. mana tidaknya, Apabila aku memandang kedepan, E yang ku lihat. Manakala apabila kukebelakang, N yang mula ku nampakkan. 
Takkan terus terusan bergini? Mampukah aku menjalani kehidupan aku dikelas itu , dengan hanya berpura pura baik dan sopan.. Itu bukan aku. Aku adalah seorang perempuan yang bukan bergitu. Aku Aktif! Huh ...
Hari tu, Aku disuruh untk memberikan kertas kepd semua Pelajar 4RE islam. Aku bagi yang sudah kelihatan di kelas. Aku gagahi kaki aku untuk pergi ke tempat dimana E ada. Haha aku memanggilnya sebanyak 2 kali namun dia tidak dengar. aku panggil kali ketiga dengan pangillan " HOI " Baru dia sadar dan menjawab " Kau Ni Hoi Hoi " Seraya dia ketawa dan senyum terhadap ku.. Apa yang aku mampu ? Hanya ketawa dan melindungi rasa Jantung ku yang berdebar debar itu.
Mereka selalu membuat sesuatu yang tidak dapat aku jangkakan . Mereka selalu membuatkan aku susah untuk melupakan segenap wajah tampan milik mereka ..Sudah lama aku pendamkan perasaan ini.. Namun sampai sekarangg masih ku simpan rapi tanpa pengetahuan E . Mungkin N sudah tahu sekian lamanya dulu..
Cerita pasal Iral, Aku juga agak pelik dengan tingkahlakunya..
Hanya suka memerhatikan ggerak geriku. suka meneliti segenap perbuatan ku. Apa yang aku mampu lakukan selain membuat seakan akan aku tidak tahu ? Itu sahaja yang aku mampu.. Iral ... seorang Lelaki yang kacak . lelaki yang sekian lama Qamarina Dambakan .. Lelaki yang sekian lama ku anggap abang .. 
Entah mengapa, entah bagaimana aku boleh mencoret Blogg ku harini dengan ayat novel .. Haha Mungkin untuk mengasah bakat ku dalam bidang penulisan agaknya .. Iyaa. Ku akui yang hobiku hanya menjadi seorang penulis novel sejak dulu lagi .. Akan ku cuba Meneruskan Hobiku ini, menjadi sebuah Kerjaya dimasa hadapan :)

SaranghaeyO E,Z