Star in The Sky

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm A. Welcome to My Second life. Im Multifandom. I'm speaking Malay, English, Korean and Thai. You'r be pleased to be here
KIM TAEHYUNG is MY ULTIMATE BIAS





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here
Drop your comment on right cbox Scrollbar

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


KTAC, UPSI , Poli-Tech MARA, UITM, POLITEKNIK ?

KTAC, UPSI , Poli-Tech MARA, UITM, POLITEKNIK ?


As long as you’ll know that aku ni budak lepasan SPM. Pelbagai IPTA/IPTS Yang aku perolehi . Dalam Pelbagai Aliran yang aku nak ceburi, Hanya 3 sahaja yang menarik minat aku ni.
·         DHC – Diploma Hotel and Catering
·         DPAKK – Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak
·         DPL – Diploma Pelancongan
As sure, 3 DIP ini ada dalam KTAC. (Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetics)KL .. Tapi KTAC/CICT ni SWASTA. Banyak budak SPM 2014 dapat Tawaran nya. Dan dikatakan “ TAK PAYAH BAYAR LANGSUNG , YURAN, PENGINAPAN dan DAPAT JUGAK ELAUN SARA DIRI. Haishhh … Ade ke Kolej yang macam ni? Bila Google Je ade yang Positif dan ADE jugak NEGATIF. Hahaha Biasalahkan.
UPSI pulak, yelah bedasarkan result aku layak amek diploma DPAKK …. Huh OKAY jugak tapi kan tapi kan kat TANJUNG MALIM Bak Hang! Haha toksah Tanjung Malim, MUAR pun aku jarang jejak oiiiihhh… Tapi takkpa. Ade rezeki aku jejak nah bumi Perak.
Dan dan dan dannnnn , Poli-Tech MARA ni … Dua dua yang aku MOHON dua dua kat KELANTAN. Pening Otak kawe… lol…
UITM ade jgk .. MELAKA ? KL ? Hahaha Entahlah.
Dan POLI ni , aku minta MELAKA dan NOGORI je. OHSEM bak hang NOGORI kampong DEN… hahaha ///Campuq
KULINARI memang lah tak dapat. Math aku memang kecundang kebawah bukan kat tanah dalam tanah masuknya. Nasib LULUS… Kalau tak , makan duduk luaq aku satu bulan .. Kene hempuk lagi dengan Ayah den hahaha Allah tolong aku laaaa~
 Tahniah jugak laaaaa kat kawan2 yang yang standing jaaaa resultnya.. Alhamdulilahh ..


Tu ja laaaaa , Insya Allah.. Allah tolong kita J J J



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE