Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Nado , saranghanda .



Huhuhu Hari ni dah cuti kan . hmm rasa bosan gila aaa aku duduk rumah ni =='
bukan apa lah kan . takde bende nak buat . masa sekolah nak cuti then masa cuti rsa nak sekolah pulak. Cikgu boleh pulak cakap " Selamat bercuti dan Selamat Membuka Laman Sesawang SAPS~ ==" Agak kejam Disituuuuuuuu! 
Shuuuhhh *Berpeluh peluh* Haha Aku bosan lahhhh! Itu yang aku dapat coretkan actually !! Aku Nak tunggu runningman lama lagi . Nanit aku nak balik bila ni ! Takpelah aku tunggu selagi boleh .
Seriusly , Banyak aku nak cerita . Haritu Mean hari rabu haritu, E Tuu telinga dia mybe Berangan, Then masa nama aku kene panggil amek Kertas 1 sains , Ttbe aku nampak dia keluar lepas aku . aku ingat kertas dia kat bawah kertas aku , sekali tade then dia angkat tangan , muka bengang! kyaaa! Comel jeee


Sekuat mana pun rasa sayang kita pada seseorg , simpanlah sedikit rasa keraguan di dalam hati . Supaya bila suatu saat nanti kita diuji , kita tidak akan terus jatuh rebah malah masih ada kekuatan untuk bangun semula :)