Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Walaupun Aku tak setabah itu , Namun Aku harus Lakukan Jua !



Hi assalamualaikum . Hm. Harinie Tajuk aku agak nampak macam '' Kecewa ''
Trutly aku kecewa :'D
Tadi , since kat sekolah .. Aku happy ! Mood Memang baik gila .. Nampak Si N , A
Hahah E jugaklah .. Then Even nak rehat .. Aku dgr dia dah cpl . OMG! haha kat luar aku buat2 lah Happy gila kan . dalam hati tersoyat soyat gytuh !
Memang aku selalu mcm ni . Yelah Suka dalam diam . Azab lah kan :E
walaupun aku selalu mengharapkan mimpi mimpi aku menjadi kenyataan ,
walaupun aku selalu bermimpi yang dia rapat dengan aku ...
Tapi .. Didalam dunia realiti , Dia Hanya bayang-bayang bagi aku .

Ya ! setiap kali aku mendengar kata hati aku  ! '' I LIKE HIM ''
Kita hidup bukan untuk mati , tetapi mati untuk hidup ! :D bagi yang tahu dy akan faham maksud tersebut :D
Dan akhirnya , harini aku terluka untuk sekian kali .. Haha tidak apa aku sudah biasa :') 

Disebalik senyuman , terselindung kesedihan .

Label: