Star in The Sky

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm A. Welcome to My Second life. Im Multifandom. I'm speaking Malay, English, Korean and Thai. You'r be pleased to be here
KIM TAEHYUNG is MY ULTIMATE BIAS





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here
Drop your comment on right cbox Scrollbar

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


I wrote about You and He :)

Assalamualaikum.
Ye . tema blog aku PINKBLUE
memang hati aku dah rase PUAS dah dengan Tema ni
Act , aku banyak TUTO about Blogskin .
nanti aku buat . Mybe untuk blogskin And Freebies blogskin.
ramai dah guna BS sebab simple and Sweet je ken ?
Heheh ... 

Back to the Title *dri tadi cerita pasal lain kan ?*-,-

Aku rindukan dia . Haha . kenapa aku tak boleh lupakan kau ? ape AJAIB sangat ke MATA coklat kau tu N! aku rindu kan tenungan yang macam nak MAKAN aku tu.. Sekarangg tengah sebuk ceritabudak yang baru masuk . Dengar ceritalah kan , nama dia ADI . Ejaan nya aku tak pasti la macam mana . Seriouslyy , Dia Segak Plus Kacak Plus Comel . Double Triple hensem nya dri Mr.Brown aku nieh !! Hekhek.  Tapi ken , dia sombong. lahai , tahu tahu jelah orang hensem , budak Pompan yang HOTT nie nak Ngushah la . padahal si mamat ni pandang sebelah mata pon tidak weyy _-,-tak bengang ken ? kalau la aku , tegur Someone then dia x layan .. Peghhhh pfffffttt !Okok ! aku cerita pasal dia pulakk dah niee .. Takpe . hal Mr . Brown aku aku x jumpa . mau cite pasal ape pulokk ken -,-Yea ! Mr.Cute Pulakk aku nak cerita . Alamkkk ! Entry kaliNi panjang Leboq pulokk doh!Takpo aihh .. :) senyum sket nahh .. pasal Mr.Cute Cheq ni , Dia laen macam Se dengan Cheq . Dia dok berubahh .. susoh cheq mau study lao dia mcm tuhh . Bencik kmk !Ape ape jelah . aku nak tengok permainan dia sampai bila ...End of The story , BUDAK BARU TU HENSEM :P




REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE