Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


GoodBye February

Assalamulaikum .
Sedih Pula aku masa yang berlalu
cepat gila . pejam celik dah Nak Mac .
Tepat kol 12 ni dah MAC .
dahlah tahun ni tahun Lompat . sweet sangat bila someone 
couple Date hari ni . 29.02.2012
penat buat -,-
Act , aku rindu 2011 , 2 Amanah . rindu si mata coklat aku tu .. lama x tatap
mata coklat die . Rindu renungan tajam dia*macam nak makan aku*
Tapi ad bagus nya aku seperated dgn dia . Focus For PMR .
Tapi kenapa Budak Comel tu satu kelas lagi dengan aku . Susah sket nak concentrate. Study Study Study .!! Aja Aja fighting

Berbalik kepada title . sumpah cepat masa berjalan *berjalan ke ? -,-*
Hehe , walau apa pun . setiap perkara yang terjadi MESTI ade HIKMAH 
Pertemuan , perpisahan tetap akan berlaku . 

Terima sedikit Kata-Kata ini para bloggers Or pembaca mahupun Haters aku -,-

Kehidupan itu hadiah~ Terimalah ia..
Kehidupan itu kesedihan~ Atasilah ia..
Kehidupan itu tugasan~ Laksanakan ia..
Kehidupan itu permainan~ Mainkan ia..
Kehidupan itu lagu~ Nyanyikan ia..
Kehidupan itu kenangan~ Ingatilah ia..
Kehidupan itu peluang~ Ambillah ia..
Kehidupan itu janji~ Tepatilah ia..
Kehidupan itu matlamat~ Capailah ia..
Kehidupan itu teka-teki~ Selesaikan ia.





P/s : Mr Brown . IMYou!