Star in The Sky

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm A. Welcome to My Second life. Im Multifandom. I'm speaking Malay, English, Korean and Thai. You'r be pleased to be here
KIM TAEHYUNG is MY ULTIMATE BIAS





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here
Drop your comment on right cbox Scrollbar

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Wah .

Assalamualaikum :D
Aikk , tajuk len macam jeap nie kenapa ?
dari pukul 9 - 11 45 belajar maen si pakcik ryhtm aku tuhh 
naseb lah p'cik sdre aku pandai maen and tiun kan
haha .. memang lah baru2 kan ..
but aku ade minat nak main dari darjah 6 ..
ambil masa 4 tahun baru aku dapat touchh itu rythm wahhh!!
bangga woaahh !
howmuch dah leh main lagu ni ..
Hobby sudahkann ...

''Hendak seribu daya '' bukan ?
Kalau x minat x jadi pun ..
Kita semua ade minat tersendiri .. boleh diasah 

Now playing - Kembali senyum .
Arwah Izwan pilus .. Muda muda dah pergi ..
Aku ngaku aku minat gila kat dia ..
tak sangka dia pergi diumur muda ..
Nak nangis . suara dia merdu :'(
Al-fatihah untuk dia :D


ulang-ulang lagu dia .. memang lagu dia translet dari korean-malay
but memang Lunakk ..


:D Kembali senyum :D


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE