Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   



Halloo stalker and haterss also beloved :)
kat umah kowang hujan x ?
kat sini lebaaat wooo
serem sejuk badan mikirkannya..
johor ni senang B***** aww ...
takotlaa . :O
korang yang dok tempat yg x pnah banjir tuh
UNTUNG maaa..
Tragis la .. 1 kali banjir ,
dalam umah aku ni Bnyk yg rosak
Takkkkooooooooooot

Haha ,Back to TOPIC 
Hati aku mana ?
Dia dah amek then dia xpulangg ..
hati dia , 
dia bg kat owang lenn ...

then tetibe aku jumpa hati aku kat 
tengah jalan :(
Aku rasa cm nak hiris2 jelah hati aku 
aku x nk letak balik kat 
dada aku sebab 
aku x nak suka kat dia lagi..
dia dahlah amek SMILE aku ,
sekarang ni aku pakai Fake smile :D
Huhhuhu ..

BETUL ape .. sampai skunk aku x tahu sapa
curik hati aku selain kau N :S

hidup ini trsa dicinta
x sabar menunggu hari esok
umpama mawar yg sedang mekar ..
cintaku tetap hangat walaupun didusta depan mata
walaupon dijirus lahar beracun ,
ku tetap menanti hari besok :D

saja berpuitis :D

SPREADloveBY: Nami :D

Yaallah .. berhentikanlah hujan itu ya Allah :DHambamu meminta tanpa segan kepada muyang maha pemurah , maha memaaf :D