Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   




Im Missing u :#)

lamanya rasa x bukak tweet ... :)
asik2 on fb .. bukan syok ponn ... kawan jea ramai 
but , add aku cuma nak tambahkan friendlist ...
baik x payah add ...

Tweet nihpon ,,
aku saja2 try .. nak tahu ape Istimewanya bende alat tuh ..
kadang3 si tweet nih sama ja cm Fb ..
tekan nama ,
contoh cam ..
Khairul Fahmi ...
berduyun3 nama khairul ,
but 1 jea yang real ...
so , aku follow semua :D
aku nak cri semua skuad Hm .. but lupa 
nama diewanggg ,
yang aku follow ,
apex , kechik , badrool , muslim ,irfan ,
mcm2 la :D
ahaha ..laama x bukak tweet dah ade owang follow ..
dah 16 .. bru 16 dah bnnge ..
lainla kowang kan . dah beratus2 beribu2
takpe .. itu saya x nak pikir ,
so ...
kowang nak tips2 ..
gi entry Bru kjp lag kayyy :D syunkkk kowanngg


-nain-