Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


:D

Haha ! kelakar kan :D
aku rindu dia sebab dah lama x jumpa .. 
bagi aku tahun depan ni lama lagi laaa :(
rindu gila Gila kat dia nehhhh !
cian laaa kat aku . :D

Kalau aku cakap pon sapa nama dia , kowang bukan tahu ...
kalau kowang kawan sekelas 0r sekolahh aku ,
kawang mesti kenal punya la wehhh !!!
dia tuh popurla jugakk la :D
sebab dia tuh hensem Jugaaak laaa :D
cute like foreigner :D
Sukaaa deh !
tapi hati aku bukan untuk dia sowangg jeaa woi ..
ade lagi sowanggg ,
but diwang tuh kwn baek laa pulak 
,hahah , lagipun aku tahu ,
aku x payah nak berharap YOP !
diaawang tuh Hampir Perfect diluaran ,
dalaman aku x tahu laaakk ..
coz aku bukan SEHEBAT ALLAH S.W.T tuh :D
x akan pernah dan x akan jadi mcm dia ...
ALLAH maha besar tahu !

Hahah :D
Kowang tgh buad peaa eakk ?
Hahah ,
FB jea manjangg kann  ...
Aku nih manjang jea ,
Sakit pala + sakit tekak + selsema + demam 
but aku tetap 
berjuang untuk diri
macam SKUAD HM berjuang untuk MALAYSIA wooo :D

walapon x berjaya ,
tapi tetap mencuba ! :D

SALAM :D


Spread love from me yaaa !!!
Nazmi Faiz & Mr . N
Superb !