Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Kesian Dak tuh !!


korang ade dengar pasal budak kecik yang berumur 2 tahun
yang di langgar lari di china kan ?
Kesian betul ain tengok lah !!..
apeh agaknye manusia kt sane takde hati perut and bersikap berperikemanusiaan ke ?
tak terpikir ke kalu bende tuh terjadi kat 
anak2 atau cucu Dia owang ?
manusia akhr zaman ni memng tak ade perasaan 
naseb ade Wanita tua yang menolong budak tuh ,
kalu tak dah bape banyk kali lah dia kene lanyak dek kete and lori yang tidak 
punya sikap kasihan tuh ...

Walaupun dia luar daripada Negara kita ,
Ain tengok Kat Fb banyak citer pasal dia nie ..
Banyak sangat yang mengambil berat & 
menyebarkn tentang budak euh..
akhrnya budak tuh meniggal 
hampir 3 hari budak tuh bertarung nyawa dengan kesakitan ..
walaupun adik YueYue tak Sedarkan diri daripada 
kemalangn itu ,
kami tetap sedih !!
kejamsungguh !!

bukankahh prtolongan itu amat diperlukan ..
Mybe kalu adik Yueyue Dileyek 1 kali ,
dia tidak sekekrikal arituh ..
mybe gaks kalu ade yang membantuh lebih dahulu seblm wanita
tua itu , 
dia boleh sembuh dan Hidup seperti biasa ..
tap apekan dya .. Maut, jodoh , pertemuan
di tangan ALLAH ..
Subahannaallah! :'(