Star in The Sky

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm A. Welcome to My Second life. Im Multifandom. I'm speaking Malay, English, Korean and Thai. You'r be pleased to be here
KIM TAEHYUNG is MY ULTIMATE BIAS





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here
Drop your comment on right cbox Scrollbar

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Film Magika buat aku Touching la !


Haha .. ain thu .. antara Ramai - Ramai bloggers kt sini semua dah tgok film Magika kan ? Aku je kesian baru nak tgok .. cerita ni dah hampir 1 tahun dah .. Haah .. Aku touching part yang Badang/mawi berpisah dengan Ayu/diana daniele tuh .. Pegh meleleh air mata aku nie .. Watermark dia pun cun gila la ... Part kat dunia magika mang cantik gila .. part kat dunia bieasa dia buat biru je .. yelah , baru kita tak copuse kan .. KRU studio's kalau buat Lagu , Film memang aku minatt gila .. best-2 semua lagu dia ken ... KRU the best ...
Ni aku ade senaraikan pelakun Utama MAGIKA
okw la ! tu je yang Aku dapat .. Oke Babai !!

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE