Star in The Sky

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm A. Welcome to My Second life. Im Multifandom. I'm speaking Malay, English, Korean and Thai. You'r be pleased to be here
KIM TAEHYUNG is MY ULTIMATE BIAS





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here
Drop your comment on right cbox Scrollbar

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


pimpin la aku ....


Ya Allah , andai dia betul-2 untukku ,aku mohon Ya Allah , tolong dekat kan hati ku dengan hatinya ..
tetapi , andai dia bukan untukku , jangan la engkau menjauhikan hatiku dengan hatinya ..
dan berilah aku kekuatan untuk bersedia ,sewaktu kami berpisah nanti ...
sehabis tenaga ku untuk menyelamat kan perasaan ini.. namun jika takdir bukan untuk kami ,
aku rela dan pasrah ...  SesungguhNya engkau maha mengetahui perjalanan hidup kami ...

cinta monyet ini membuatkan luka dihati aku berparut .. Ya ! aku jelas ... hati aku bagai dijirus lahar beracun apebila melihat dia dengan yang lain..

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE