Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


kadang-2 betul garkkk !



  • asl ea??asl 2ka2 je yg trok2...asl yg ade 2 je msti yg trok2...ok fine kputusan ktewang mmg trok..tp korang bkn nk bg smngat tp mkin dikutuk mkin dicaci,,mne lah ktewang xtension!!!bkn nk bg smngat ke ap ke...ny x ktewang jdi bahan umpatan...helo!!!sdar skit perjalanan hidup mnusia msti ada jtuh bngonnye...xsmstinye seseorang itu sntiasa berjaya...msti ae yg gagal!!!ok fine truskanlah umpatan korang tuh oke,,,ko nk mrah2 ktewang???mrah lah!!!ktewang trime...congratulationns!!!!
    10 jam yang lalu · Privasi
  • zaman skarang .. that's imposibble kan .. mulut orang nie kite takboleh nak jage
     , 
    sebelum kite jaga mulut owang tuh ~ THINKKK ! jage mulut sendiri OKEH !

    Ha ! atlest kite paham... KITE MEMANG TAK BOLEH ""MENGUBAH'''' orang ! dan kite TIDAK ade hak for suruh dia ubah POSISI kehidupan dia ..Ha ! kan ain dah cakap macam CIKGU KAUSELING ! like CIKGU ADAM ! ayat nie dia yang bagi sebelum dia sambung pengajian nye kat TANJUNG MALIM ..