Star in The Sky

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm A. Welcome to My Second life. Im Multifandom. I'm speaking Malay, English, Korean and Thai. You'r be pleased to be here
KIM TAEHYUNG is MY ULTIMATE BIAS





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here
Drop your comment on right cbox Scrollbar

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


The Beginning be an Kpopper

Hi guys! Today im gonna make some Freebies for you'll . hahaha Teringin jugak Rain nak buat Cursor and a llittle Header untuk Exostan, Inspirit , Baby and a Little Angle . Kalau Untuk Exostan , Header exo dah siap.  Tinggal For Inspirit , baby , angle and a NEW BOY GROUP 's Fan A.R.M.Y (BTS)

 Sejak bila aku Suka Kpop ? Meh aku story.
12.12.2011
Rakan aku sebelah rumah a.k.a Sepupu aku bluetooth kan aku lagu ' Lucifer , Ring Ding Dong and Hello' pada masa tu mybe tgh zaman kegemilangan SHINee . aku pun layan lah sambil sambil tu aku download MV diewang. Wah Mula jatuh cinta dengan Kekacakkan Jonghyun dan Taemin. Lead Rapper diewang pun buat aku melt! After that aku mula teroka teroka blog Kpoppers! Bru aku tahu ade banyak lagi boy band yg aku tak thu .. Just Like 2PM . aku pun mula layan 2PM, Bigbang . Hell yeah aku ni macam ketinggalan zaman sangat dah ! Ibu aku asik bebel , asal aku ni mcm fanatic lepas tuu dengan perkataan KOREA! Yelah sebab sebelum2 tuu , Aku tak layan pun korea , drama korea dan apa apa pun yg ade related dgn KOREA. Life like Heaven bila aku dah jadi " VIP" Masa tuu .. then aku tgok MAMA 2012 .aku pun terfikir "  Errrr .. Ni lagu apa ? mcm best and member dia ramai yg hensem ." Aku pun dengar lagu MAMA . Wah its EXO . okay aku tak kenal satu per satu yang aku kenal Luhan je dalam tu == (tu pun aku tahu dr Kpoppers dari Twitter)
Sejak 2013 . aku tahu EXO COMEBACK with WOLF . Dalam hati aku " Woah! AWESOME" then dari situ aku mula jadi EXOSTAN . (aku tak tahu nama official fandom bg EXO ) Then jatuh cinta dengan Kim Joon Myeon :) Now , IS GROWL! hahaha na eunerong

Sbenarnya panjang lagi dan aku takknak korang bosan bila dengar cerita tangkap nenek aku je ni . Errr heheheh So Inspirit , Exostan , Angle , Army and Baby just wait for meh :)


//Ps// : im search for new blogskin . Hm , suggest me one arraso :)



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE