Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Butterfly

Assalamualaikum . All Mustachio reader :D
Kenapa tajuk butterfly ? Yew butterfly memang cantik . tetapi kecantikan dia tak tahan lama . Haha ... Aku tak tahu kenapa masa aku buat entry ni air mata aku gelelinang .. aku rindu .. rindu dy sangat ... walaupun setiap hari sekolah aku nampak batang hidung dia ... tapi aku tak dapat nak cakap '' E , Aku nak kawan dengan kau ... Aku suka kau ... '' 
Yea itu bukan aku ! bukan aku bukan aku ! lagipun .. kawan aku suka dia jugak .. lagi lah aku kene simpan perasaan ni sorang sorang ... kwan aku tahu aku suka A .. Padahal A tu hanya satu bende yang menghalang aku dari terlalu kelihatan menyukai E .. Aku tak mampu .. Aku tahu ... Aku bukan sempurna .. tiada siapa yang sempurna .. Tapi kenapa aku dengan diaaa tak boleh nak kawan ? Aku bersikap dingin , manakala dia jugak mcam tu . ape aku nak buat ? Itu hak dia .
Aku akui dia bukan satu satu nya yang aku suka , sebelum ni banyak . tapi aku memang susah nak lupakan dia . sangat sangat !  dia satu kelas dengan aku ..
:') Aku tak mampu ...