Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Untuk Dia ;')

Assalamualaikum

Herrr ! Hari Ni hari guru kan ? Bhaha aku g sekolahh tadi :P mula nya aku malas gila nauzubillah . hukhuk . but terkenangkan Leesha nak buat persembahan , akuu kuatkan hati aku lol . macam biasa lepakingg dengan budak ni kat perhimpunan .. Pefff ! Cikgu soh duduk kat Kantin . :D Great ade persembahan Zapin . Oh sebelum tu aku cri Mr.A . Mana dy mana dy .. tak nampak nampak .Rupanya dy masuk zapin ... Ya Allah menangis aku tengok muka dy !!! Lengkap berbaju melayu berwarna Ungu , bersongkok ! Jantungg aku berhenti 1 saat . Lelama mati pulakk  aku .. Aku cakapp .. '' Ina ! A ina A !!!! '' Aku cakap kat Ina .. Haha Ya berberapa kali aku terserempak dengan A ! Mr. E pon kod . N hari ni tak datangg . Tapi aku lupa dy kod . Huhuhu..Yee . masa lagi berapa minit nak balik . aku behenti kat bawak pokok pai , Si Anip berhenti pulok aku kitewang . Dah si A tersangkut kat situu .. Mak Ai kita org buat dy gelak kod ! Awesomeee !




Ya Allah ! Esok Math , permudahkan lahh semua ni :'D