Star in The Sky

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm A. Welcome to My Second life. Im Multifandom. I'm speaking Malay, English, Korean and Thai. You'r be pleased to be here
KIM TAEHYUNG is MY ULTIMATE BIAS





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here
Drop your comment on right cbox Scrollbar

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Disetiap hati ade perasaan -,-

Awat Title dia Camtuhh -..-
Salam .
Sorry Entry aku kalih ni agakk sedih T.T
Couse orangg yang aku percaya gakk suka kan dia -.-
Pedihh pulaak hati akuu kenangkan -,-

Takpayhh ckp pasal ''PENGHIANAT" dri form 1 tuhh arr!

Jyea , Tadi kitewangg aderr PI*pendidikan Islam* . kan adee budak baruu yangg Kiut miutt tukan ? -..-
ActNye , aku dah mula minatt dgn dia . adekeh patut dia ketawa kan akuu ..
yelahh .. aku ken sengal2 sket .. so akuu ade la siket bengongg bila Ustad aku tu soal . macamm nieee ...

''Okay , siapakah Anak Nabi Ibrahim A.S?''
Aku dengan penuh Yakin pun jawab
"Ismail !"
Taksedarr yangg time tuhh aku sorangg je yang terjeritt . Altought budak baru tu gelak kan aku yangg sengal .aq ingat jwapan aq salaa .. wahhh tetiba cikgu suruh aku duduk .. Si Qamarina dahh gelakkan aku jepp kan! siutt ..
Asik kene dengki dengan Haikal .Aku suka melayan si Haikal dgn Farkry tuhh ..
Bestt .. Loqman punn arr .. Kitewang 1 kelas mcm FAMILY
kecuali budakk tuhh "MR.E"
Sombongg ? mmangg ,, Myb dia rase Susah hati kwan dengan kitewangg yang agak SENGAL nie..

Kay . End of this Storyy , aku sayangg budak kelas 3 Tekun & rindu kelas 2 Amanah/2011

Nota Kaki
Aku btul2 rindukan dia :'(



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE