Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Serius Novel ni SADD :'(


TAJUK
 " MAK !! ADIK PERGI DULU "

PENULIS 
 Muhammad Taufiq

SINOPSIS : 

Kehidupan seorang anak yang taat kepada kedua orang tuanya tetapi dia tidak sedar bahawa kehidupan didunia ini hanya sementara buatnya. Dunia ini dianggap persinggahan diusia muda dan terpaksa melepaskannya hanya kerana Allah memilih dia.

Menikmati kehidupan seharian yang memberi seribu satu kebahagian bersama keluarga. Duduk bersama maknya kerana ayah yang sudah lama bercerai dan tidak duduk sebumbung dengannya membuatkan dirinya bangkit untuk menempuhi kehidupan di dunia yang hanya sementara. Pada permulaan kehidupan, dia merasakan dia pasti akan mendapat kesempurnaan didunia ini tetapi apa kan daya Allah lebih sayangkannya.

Kehidupan yang kurang mampu bersama maknya membuatkan dia berasa adakah pemergiannya menjadi satu  kesenangan buat maknya. Adakah dia membebankan, kerana maknya perlu menyara abang dan adiknya yang lain. Dia tidak sedar bahawa dia telah menghidap penyakit barah otak yang boleh membawa maut pada bila-bila masa sahaja.

Bersekolah seperti biasa, makan dan minum bersama abangnya membuatkan dirinya terlalu rapat dengan abangnya. Abang yang selalu menasihati adiknya dan kadang-kadang selalu bergaduh bersama adiknya hanya kerana adiknya mendapat kasih sayang yang lebih dari maknya. 

Tetapi pada suatu hari, ketika maknya pergi ke sekolah untuk mendaftarkan adiknya yang paling kecil bersekolah. Dia telah menunjukkan satu reaksi yang agak pelik dan mula menampakkan sesuatu perkara yang aneh dan di situlah  bermulanya..............


Sinopsis ni aku dapat from Blog -TaufiqNazli
seriusLy sedih beb !

Yang Semalam itu biarla Ia menjadi kenangan Silam.