Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


AKU HARAP .....

SALAM ..
tadi petanggg , 
kitewang dah berpisahh ..
tahun depan baru jumpa balik ..
Mybe..
kemesraan yang aku peroleh dri sidia ,
akan lenyap..
lenyap!
aku mulai rapat dengan si dia akhir tahunn ...
KENAPA ?
kenapa aku x rapat/mesra2 dengan dia dri awal tahun or tengah tahun ..
dah nak akhir tahun baru aku dengan dia RAPAT !
Leh lak dia tanya aku '' SONOK DAPAT 100 ?''
but kenapa time tuh aku x perasan !?
then kitewang leh lagi maen Uno , dia kocop2 Uno sebelah aku jea..
Sumpaa .. sebelum nih Xde ! sejak akhir2 nh je
dia mulai rapat sesangd dengan aku ..
sampai kitewang leh pandang2 sama2 ..
tapi..
hariini aku dah terpisah dari suma bende yang hanya sementara..
kalaulah , aku ,teha , si dia , Eqkmal , and dak2 2 amanah yanag lenn still dalam kelas yang sama ..
aku nak Repeat semua kemesraan yang terhalang dek perpisahan akhir tahun ,
but .
aku tetp bersyukur kepada Allah .SW.T
sebab bagi aku peluang , walaupun sejengkal untuk
rapat dengan dia pada jangka masa yang Ammmmmat amaat la pendek nih ..
walaupun teramat pendek ..
aku tetap besyukur kepada allah yang maha Esa ,
...
Awwaaaa .. saya sayang awaaa walupun awaa xtahu semuanya yang saya rasa padaa diri awaa