Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


LANTAK KAU LA !!!


Aku dah fedup sangat dengan pangai gila kau !!!
dah cukup fedup koh tahu ..
kejap baik , kjp cam selenga dengan aku ..
kau anggap aku ni ape ha !!
orang yang takde hari & perasaan ke ?
aku dah penat buat baik dengan kau ..
kau HARGAI ke ?
tak !
aku penat dah buat kau rasa bahagia dengan aku ..
but koh bukan nak paham akuh !
kau tepo aku ,
kau khianati akuh,
kau buat aku cam kuli kau ,
ade aku mara , 
ade kau maki maki ,
ade aku bantah ?
sebab ape aku buat tuh?
sebb kau !
sebb aku sayang kau ..
bertapa bosan nya hidup aku without kau
tapi kau tak PERNAH paham dan 
takkan paham puns
aku dah penat lah!
aku je yag anggap kau ,
itu , ini ..
tapi kao?
AKu nie ape !!!
KAWAN ATAU MUSUH ?
aku harap kau paham ...
aku benci kau mainkan hati aku !
aku FEDUP !