Rain's World

Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rain. Welcome to My Kpop Town. Im Multifandom and EXO-L. Gomawo! You'r be pleased to be here
HYUN WOO's Crush





Entries About Linkies Stuff


Check you time

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Just Wrote and Click SEND
You'r be pleased to be here




Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


yesss IM !

ntah nape laa aku happy sangart hari niee ... Apsa si RADIO BRUK tuh dengki aku lakk ... geram lak aku !
aku happy giler bile ader amirul dlm kelas .. pastu tambah lagi dengan PITRI .. mang kecoh  urr .. kelas kitewang nie dah mcm tongkan pecah dah td wehh !! budak nie lintang pukang .. lagi pulak ibunda kelas kami tak hadir , Ustazah hafizah yang gantikan .. so , lagi kecoh laa .mCoz ustazah tuh satu kepala dgn kitewang .. aku syg gak kat dia cbb aku dah 2 tahun belajar dgn dia .. subjek yang sama .. boleh ajak aku maakn kerepek pedas lag .. kerepek tuh memang la FAVURITE aku , tapi aku segan la nak makan kat depan dak nie .. aku takmek kate aku daet lakk ! bengong punya mirul PLUS aroi .. HEKHEK ....
aku gase kalau takde dak nie laaa , mang tak SEMPURNA KELAS AKU !!